Wat te doen bij Annuleren of Retourneren

 

Annuleren

Het annuleren van uw bestelling is kosteloos zolang deze nog niet is verstuurd.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht.

Retourneren en Afkoelingperiode

U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering.  In overleg is er wellicht wat mogelijk. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Wij zullen dan de gehele aankoopsom aan u terugstorten.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dient u ons van op de hoogte te brengen. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Verzending
Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar:

Noordkoop

Panderpad 2

9461 GZ Gieten

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op via mail of telefoon voor vragen over terugbetalingen en retouren.